I Dont Even Know Who You Are.


You Don't Even Know Lyrics – You Dont Fifty-fifty Know

Singer: You lot Dont Even Know
Title: You Don't Even Know

You're cute
You brighten up my day
And when your peel touches mine
I get goosebumps correct away

But you don't even know
Don't even know, know
I said you don't even know
Don't even know, know (said you don't fifty-fifty know)

As usual
I love your comprehend
I'grand a fiend for your attention
Yes I am baby

Simply you lot don't even know
Don't even know, know
I said you don't even know
Don't even know, know (said yous don't fifty-fifty know)

You have no idea (said you lot don't even know)
But you lot don't even know
Don't even know, know
I said you don't even know

Don't even know, know (said yous don't even know)
If you lot only knew
How I look at you
Y'all'd phone call me crazy

Simply maybe it's you who
Who hasn't a clue
And you should already know
Already know, already know

Said you lot should
Already know
Already know, already know
You're the reason

I'm singing this song
When I say that
You're the shell in my center, baby
And you should already know

Already know, already know
Said you should
Already know
Already know, already know

You take no idea (said you don't even know)
But you don't even know
Don't even know, know
I said you don't even know

Don't fifty-fifty know, know (said you don't even know)
Y'all don't fifty-fifty know
You lot take no idea
Yous don't even know

You lot accept no idea
You don't even know
You have no idea
You don't even know

Y'all take no idea
Yous don't even know
You don't even know
You don't even know

You lot don't even know, know,know
You don't even know, know,know
You don't even know, know,know
Yeah

You don't even know
You don't even know
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.internet

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Acquaintance and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Pop Songs:                                                    
Kunt And The Gang - Summer Nights
KA$HDAMI - Upwardly!

You lot Don't Fifty-fifty Know – Terjemahan / Translation

Kamu cantik
Anda mencerahkan hari saya
Dan ketika kulit Anda menyentuh milik saya
Saya segera merinding

Tetapi Anda bahkan tidak tahu
Bahkan tidak tahu, tahu
Saya bilang Anda bahkan tidak tahu
Bahkan tidak tahu, tahu (bilang kamu bahkan tidak tahu)

Seperti biasa
Saya suka pelukan Anda
Saya seorang iblis atas perhatian Anda
Ya saya sayang

Tetapi Anda bahkan tidak tahu
Bahkan tidak tahu, tahu
Saya bilang Anda bahkan tidak tahu
Bahkan tidak tahu, tahu (bilang kamu bahkan tidak tahu)

Anda tidak tahu (mengatakan Anda bahkan tidak tahu)
Tetapi Anda bahkan tidak tahu
Bahkan tidak tahu, tahu
Saya bilang Anda bahkan tidak tahu

Bahkan tidak tahu, tahu (bilang kamu bahkan tidak tahu)
Jika Anda hanya tahu
Betapa aku melihatmu
Anda akan memanggil saya gila

Tapi mungkin kamu yang
Siapa yang tidak tahu
Dan Anda harus sudah tahu
Sudah tahu, sudah tahu

Bilang seharusnya
Sudah tahu
Sudah tahu, sudah tahu
Kamulah alasannya

Saya menyanyikan lagu ini
Ketika saya mengatakan itu
Anda berdetak di hati saya, sayang
Dan Anda harus sudah tahu

Sudah tahu, sudah tahu
Bilang seharusnya
Sudah tahu
Sudah tahu, sudah tahu

Anda tidak tahu (mengatakan Anda bahkan tidak tahu)
Tetapi Anda bahkan tidak tahu
Bahkan tidak tahu, tahu
Saya bilang Anda bahkan tidak tahu

Bahkan tidak tahu, tahu (bilang kamu bahkan tidak tahu)
Anda bahkan tidak tahu
Anda tidak tahu
Anda bahkan tidak tahu

Anda tidak tahu
Anda bahkan tidak tahu
Anda tidak tahu
Anda bahkan tidak tahu

Anda tidak tahu
Anda bahkan tidak tahu
Anda bahkan tidak tahu
Anda bahkan tidak tahu

Anda bahkan tidak tahu, tahu, tahu
Anda bahkan tidak tahu, tahu, tahu
Anda bahkan tidak tahu, tahu, tahu
Ya

Anda bahkan tidak tahu
Anda bahkan tidak tahu
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

Lyrics You Dont Even Know – You Don't Even Know

Kindly like and share our content. Delight follow our blog to go the latest lyrics for all songs.

Nosotros don't provide any MP3 Download, delight back up the artist by purchasing their music 🙂

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Acquaintance and an Apple tree Partner, we earn from qualifying purchases        

Faouzia - You Don't Even Know Me (Stripped)

spearsaftely1985.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-you-dont-even-know-you-dont-even-know/

0 Response to "I Dont Even Know Who You Are."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel